ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της συναλλαγής του ηλεκτρονικού μας καταστήματος με τους υποψήφιους πελάτες είναι η γνωστοποίηση από πλευράς των πελατών κάποιων προσωπικών τους στοιχείων. Όταν ο πελάτης κάνει μια παραγγελία, θα του ζητηθεί το πλήρες ονοματεπώνυμό του, η διεύθυνση στην οποία θα αποσταλούν τα προϊόντα, ο αριθμός του σταθερού τηλεφώνου (ή όποιου άλλου τηλεφώνου επιθυμεί να γνωστοποιήσει), η ηλεκτρονική του διεύθυνση, και στην περίπτωση που επιλέξει οι πληρωμές του να γίνονται μέσω πιστωτικής κάρτας θα ζητηθεί και ο αριθμός πιστωτικής κάρτας και η ημερομηνία λήξεώς της. Τα δεδομένα αυτά, με κανέναν τρόπο δεν θα αποκαλυφθούν, μεταβιβαστούν, δημοσιοποιηθούν ή πωληθούν σε τρίτους, εκτός αν αυτό επιβληθεί από κάποια Δημόσια Αρχή (δικαστήριο κλπ.).
Τα σχετικά στοιχεία του πελάτη , τα οποία πρέπει να γνωστοποιούνται στην αρμόδια τράπεζα (π.χ. αριθμός πιστωτικής κάρτας και η ημερομηνία λήξης της) ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία πληρωμής των παραγγελθέντων προϊόντων, ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ από τη βάση που τηρεί η εταιρία , αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας του πελάτη, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ακόμη μεγαλύτερο επίπεδο ασφάλειας.
Τα ανωτέρω προσωπικά στοιχεία των πελατών, πλην των προαναφερθέντων στοιχείων που γνωστοποιούνται στην τράπεζα, η εταιρεία κατόπιν συναίνεσης των πελατών, μπορεί να τα χρησιμοποιεί για πληροφόρηση τους σχετικά με προωθητικές ενέργειες και ενημερώσεις για τα προϊόντα της.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
H Ιστοσελίδα www.coffeebuy.gr χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer) για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές πληροφορίες του πελάτη, όπως ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και η διεύθυνσή του, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να τροποποιηθούν κατά την μεταφορά τους μέσω του Internet.
Το πρωτόκολλο SSL είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (websites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν τροποποιηθεί κατά την μεταφορά.
ΤΟ ΠΩΛΟΥΜΕΝΟ ΕΙΔΟΣ
Τα χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των πωλούμενων προϊόντων είναι διαθέσιμα και μπορεί ο ενδιαφερόμενος να τα πληροφορηθεί ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που παρατίθενται στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος και εν συνεχεία κάνοντας “κλικ” στο όνομα του αντίστοιχου προϊόντος.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολική ή μερική) θα πρέπει να σταλεί e-mail στο [email protected] ή τηλεφωνικώς στο 210 9901981. Η δυνατότητα αυτή προσφέρεται στον πελάτη μέχρι τη στιγμή που θα ενημερωθεί μέσω e-mail για την αποστολή της παραγγελίας του. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή οποιαδήποτε ακύρωση ή αλλαγή της παραγγελίας.
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να πραγματοποιήσουν αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημά, το www.coffeebuy.gr προσφέρει στους πελάτες του τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:
1. Χρέωση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας. Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής των προϊόντων. Το www.coffeebuy.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών μέσω της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας.
2. Αντικαταβολή, τη στιγμή που θα παραληφθούν τα προϊόντα, εκτός από ηλεκτρικές συσκευές (μηχανές καφέ, μπλέντερ, milk frothers). Η αντικαταβολή έχει επιπλέον χρέωση 2,90€.
Για αγορές αξίας άνω των 39€ τα έξοδα μεταφοράς είναι δωρεάν μέχρι το βάρος 15kg για τις πόλεις εντός Ελλάδος. Για την Κύπρο όλες οι αποστολές παραγγελιών είναι με επιπλέον επιβάρυνση των μεταφορικών καθώς οι χρεώσεις είναι διαφορετικές. Επίσης στο www.coffeebuy.gr δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να επιλέξει αν η πληρωμή του θα γίνει με έκδοση απόδειξης λιανικής πώλησης ή τιμολογίου . Τιμολόγιο εκδίδεται σε επαγγελματίες, εφόσον το επιλέξουν και συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ. και αντικείμενο δραστηριότητας.
3. Paypal.
4. Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό. Κάνε την παραγγελία σου ηλεκτρονικά και εξόφλησε την με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Παρακάτω είναι τα στοιχεία του τραπεζικού μας λογαριασμού όπου μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα που αναλογούν στην παραγγελία σας:
Όνομα Λογαριασμού/ Δικαιούχου:
ΚΟΦΙ ΠΑΡΤΝΕΡΣ Ε.Ε
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
IBAN: GR03 0172 0750 0050 7510 0972 628
Αρ. Λογαριασμού: 5075100972628
BIC/ SWIFT: PIRBGRAA
EUROBANK
IBAN: GR3802600080000390201462986
Αρ. Λογαριασμού: 00260008390201462986
BIC/ SWIFT: ERBKGRAAXXX
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
IBAN: GR0601106950000069500541789
Αρ. Λογαριασμού: 69500541789
BIC/ SWIFT: ETHNGRAA
ALPHA BANK
IBAN: GR4601403610361002002014092
Αρ. Λογαριασμού: 36002002014092
BIC/ SWIFT: CRBAGRAA
ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΠΩΛΟΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ. Ο ΦΠΑ σε όλα τα αναλώσιμα προϊόντα είναι 13% ενώ στις μηχανές, στα φλιτζάνια και στα αξεσουάρ είναι 24%. Για ορισμένες όμως περιοχές της Ελλάδας για τις οποίες ισχύουν μειωμένοι συντελεστές Φ.Π.Α., οι τιμές των προϊόντων είναι χαμηλότερες από τις αναγραφόμενες, κατά το μειωμένο συντελεστή. Αν λοιπόν ο πελάτης έχει έδρα επιχείρησης σε μια τέτοια περιοχή, τότε μετά την καταχώρηση της παραγγελίας γίνεται υπολογισμός του τελικού ποσού (μειωμένου) Φ.Π.Α. Ακόμα και αν η αγορά γίνει με πιστωτική κάρτα, τότε αφαιρείται η παραπάνω διαφορά από το δεσμευμένο ποσό για την παραγγελία.
Προσοχή : Το ποσοστό μειωμένου Φ.Π.Α ισχύει μόνο στη χονδρική πώληση ή κατά την έκδοση τιμολογίων.
Οι τιμές αυτές αφορούν τις ποσότητες οι οποίες είναι διαθέσιμες στην αποθήκη μας, ενώ το www.coffeebuy.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές.
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε αζημίως, αναγράφωντας το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων αυτών, εντός αποκλειστικής προθεσμίας είκοσι (20) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβει τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης για να μην επιβαρυνθεί το άμεσο κόστος αποστολής, οφείλει να επιστρέψει τα προϊόντα που παρέλαβε μόνο με την συνεργαζόμενη εταιρία διανομής (ΕΛΤΑ Courier) καλώντας στο 11120 για επιστροφή της παραγγελίας του με χρέωση παραλήπτη. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να χρησιμοποιήσει άλλη εταιρία courier για την επιστροφή των προϊόντων του, τότε επιβαρύνεται αποκλειστικά το κόστος αποστολής τους.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφονται βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε ο πελάτης, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την σχετική απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο.
Για την αποφυγή ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχει ο πελάτης προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας του, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος κλπ).
Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε μέσω του www.coffeebuy.gr, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι: Ελλήνων Πατριωτών 5, 162 33, Βύρωνας (Καρέας)- Αττική, υποχρεωτικά μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο που τα συνόδευε.
Κάθε επιστροφή προϊόντων πρέπει να συνοδεύεται από τη φόρμα επιστροφής που θα βρείτε εντός του δέματος και θα συμπληρώσετε. Επίσης μπορείτε να την κατεβάσετε από εδώ σε μορφή pdf, να την εκτυπώσετε και να την συμπληρώσετε.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ
Το coffeebuy.gr επιβραβεύει τις αγορές σας δίνοντάς σας πόντους!!!
Πώς;
Για κάθε 1 ευρώ αγοράς κερδίζετε 1 πόντο. (1€=1πόντος)
Κάθε φορά που συμπληρώνετε 100 πόντους σας στέλνουμε εκπτωτικό κουπόνι των 5€ στο email σας. Το κουπόνι αυτό μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε επόμενες αγορές σας.
Παράδειγμα:
Έστω ότι κάνετε τις παρακάτω αγορές συνολικής αξίας 60€.
Προϊόν Α – 10€ ~ 10 πόντοι
Προϊόν Β – 30€ ~ 30 πόντοι
Προϊόν Γ – 20€ ~ 20 πόντοι
Συνολικά κερδίσατε 60 πόντους!
Και μην ξεχνάτε 100 πόντοι = 5€ έκπτωση στην επόμενη παραγγελία σας.
Πως θα ελέγχω τους πόντους μου και πώς θα ξέρω αν έχω έκπτωση στην επόμενη αγορά;
Οι πόντοι που έχετε συγκεντρώσει συνολικά, καθώς και η ενδεχόμενη έκπτωση που δικαιούστε λόγω πόντων, εμφανίζονται στη σελίδα του λογαριασμού σας.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ & ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με τις Ταχυμεταφορές EΛΤΑ ΑΕ και SPEEDEX μόνο τις καθημερινές και έχει ελάχιστα μεταφορικά 3,80 ευρώ (έως 2 kg. και για κάθε κιλό που προστίθεται 1,00€) εντός Αττικής και 4,50 ευρώ (έως 2 kg. και για κάθε κιλό που προστίθεται 1,00€) εκτός Αττικής. Το κόστος αποστολής διαφοροποιείται κατά περίπτωση ανάλογα με τον όγκο και το βάρος του δέματος. Επίσης τα μεταφορικά υπολογίζονται αυτόματα από το σύστημα όταν φτάσετε στο check out και καταχωρήσετε τον ταχυδρομικό κωδικό της περιοχής σας. Σε περίπτωση που επιλέξετε τρόπο πληρωμής με αντικαταβολή υπάρχει επιπλέον χρέωση 2,90 ευρώ. Η χρέωση των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Για την Κύπρο όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται με επιπλέον επιβάρυνση μεταφορικών την οποία ενημερώνουμε κατόπιν επικοινωνίας με τον πελάτη καθώς οι χρεώσεις των ταχυμεταφορών διαφέρουν αρκετά σε σχέση με τα εντός Ελλάδος δέματα.
Η παράδοση γίνεται από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες (εντός Ελλάδος) στα προϊόντα άμεσης παράδοσης από την ημέρα της παραγγελίας εάν έχετε επιλέξει αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής ή από τη στιγμή που θα κάνετε την πληρωμή(σε περίπτωση που έχετε επιλέξει τραπεζική κατάθεση). Αν η περιοχή παράδοσης είναι δυσπρόσιτη για τις Ταχυμεταφορές EΛΤΑ ΑΕ, οι πελάτες θα παραλαμβάνουν τα προϊόντα από το δίκτυο των ΕΛΤΑ που είναι στην περιοχή τους.
Επιπλέον, σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε το προϊόν κάποια συγκεκριμένη ώρα, λόγω ειδικής ανάγκης πρέπει να επικοινωνήσετε με την αντίστοιχη εταιρία ταχυμεταφορών. Ωστόσο, πρέπει να σας ενημερώσουμε πως είναι δύσκολο να κανονιστεί κάποια συγκεκριμένη ώρα, διότι η παράδοση εξαρτάται από τον αριθμό των προϊόντων που παραγγείλατε, τις διαφορετικές περιοχές παράδοσης και το δρομολόγιο του οχήματος που θα γίνει η παράδοση.